سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق رطوبتی ، حرارتی و صوتی XPS

فوم عایق رطوبتی ، حرارتی و صوتی XPS

فوم عایق XPS ساخته شده از پلی استایرن اکسترود است و ساختار آن به شکل سلول بسته است. این عایق ویژگی های بی نظیری دارد و در زمینه ساختمان سازی به عنوان یک مصالح چند منظوره و عایقی مناسب معرفی شده است. چون این عایق وزن کمی دارد به راحتی نصب می شود و مزیت های این عایق موجب می شود برای عایق های دیگر جایگزین خوبی باشد.

عایقXPS برای عایق کاری دیوار ها مثل دیوار فونداسیون و دیواره های دو جداره ، سقف های گوناگون مثل سقف تیرچه بلوک و سقف کامپوزیت ، عایق کاری کف، نمای ساختمان ، سردخانه ها و … استفاده می شود. مقاومت فشاری یکنواخت در همه ی سطح ها از مهم ترین ویژگی این عایق محسوب می شود. به همین دلیل تحمل بالایی در مقابل خزش و فشار بار دارد.

این عایق چگالی یکنواختی در همه ی ابعاد به آن مقاومت و استحکام آن را بالا برده و میتوان برای ساخت دیوار در سازه های مختلف از آن استفاده کرد. فوم عایق XPS برای مکان های مرطوب بسیار مناسب است زیرا آب و رطوبت در ان نفوذ نمی کند ، از این رو قارچ و کپک به وجود نمی آید.

مناسبترین و پرکاربرد ترین عایق برای کم کردن هزینه های گرمایشی و سرمایشی ساختمان عایق XPS است . به همین خاطر از آن در ساخت سازه های جدید به دلیل کاهش مصرف انرژی و کم کردن سرو صدای ورودی یا خروجی استفاده می کنند.

عایق XPS دوستدار محیط زیست است و قابلیت بازیافت و استفاده مجدد را دارد. هم چنین نصب این عایق حساسیت پوستی یا تنفسی ایجاد نمی کند. مقاوم بودن این عایق ها در برابر آب باعث بالا رفتن مقاومت حرارتی آن ها شده است . یه همین دلیل در طول زمان همه ی ویژگی های خود را حفظ می کند و شکل آن تغییر نمی یابد.

ایزوگام دلیجان ارائه دهنده ایزوگام با بالاترین کیفیت